Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Barátság extrákkal

2012.08.22. 18:03

szerző: Újralányok

Madge - jelen

Enyhe kifejezés, hogy túlfűtött vagyok. De ez azt hiszem, így van rendjén. Az utóbbi évek antiNŐsége után egyszerűen eszeveszetten kívánja az emberlánya, hogy kívánják és megint elmondják szép vagy, a bőröd, a kezed, a lábad........mindened.......



Ebben a furcsa életérzésben a vonzás hatalma elém dobott egy furcsa férfit. Aki, valahol úgyan ezt akarja jelen állapotában az élettől. Barátság extrákkal. Létezik? Ugye Justin Timberlake és Mila Kunis filmje pont erről szól.

Ugye szokták mondani mit kívánsz???  Én, csendesen átbúslakodott éjszakáimon megállapítottam, hogy az önértékelésem a béka feneke alatt leledzik, nekem most tuningra van szükségem. És nem csak optikai tuningra. Mivel elég eszem van már ahhoz, hogy felfogjam, jelen életstádiumomban kapcsolatra alkalmatlan vagyok, így annyit kívántam legyen egy barátom extrákkal.

Pár hétig társkeresőztem. Mondták, nem vagyok kitartó. Hiába na, én mindent azonnal akarok. Az az igazság, hogy elég furcsa szerzetekkel hozott össze a sors e helyen. Arról majd máskor.

Viszont a való életben belebotlottam közvetlen a sarki közért szomszédságában egy férfiba, aki pont a kívánalmaimat személyesíti meg.

Extra barátom, ha hívom jön, ha nem hívom, nem jön. Ha ő hív mindenképp megkérdi jöhet-e. Van, amikor azt mondom nem. Nem sértődik meg, nem duzzog. Akkor majd máskor.

Van, amikor csak azért jön át, hogy beszélgessünk. És ilyenkor tényleg csak beszélgetünk. Mindenféle gátlás nélkül, magunkról, életünkről, múltunkról, jelenünkről. És ez így megy már hetek óta. Közben egy kapcsolatra jellemző összeszokás alakulgat. Meddig tart ez a hihetetlen állapot? Mikor kezd el egyikünk a másiktól többet akarni? Pesszimista lényem folyamatosan berzenkedik, hogy ilyen nincs, ez lehetetlen.

Mondhatjuk, hogy létezik barátság extrákkal, vagy csak két kapcsolatra alkalmatlan ember találkozott, akik ugyan éheznek arra, hogy a lelküket is szeressék, de mégsem engednek magukhoz senkit közelebb.

Mindenestre most az kell tanulnom, hogy élvezzem azt, ami most van, nem pedig a jövő rémképeit kergetni. Mondogatom is magamnak bőszen: Dőlj hátra és élvezd!

És mindenesetre Justin és Mila végül szerelmesek lettek, de tuuuudom az csak egy film! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr964726406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása