Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Az ideális férfi - nekem

2012.10.19. 20:46

szerző: Újralányok

Fairy.....jelen

Fairy! Tudod, hogy milyen társat keresel? Igen. És annak a társnak te vagy a társa? Igen (legalább is reménykedek benne). Illetve azok leszünk :-))))

Tavasz óta folyamatosan 'dolgozok' azon, hogy ép testben ép lélek legyek. Az első időkben szinte görcsösen az igaz és örök társamat akartam megtalálni. Most is :-) Csak közben észrevettem végre, hogy addig nem fogunk összetalálkozni, amíg nem vagyok rendbe magammal. A rendbejövést most hagyom, tettem érte, és jól vagyok, viszont a listáról írnék kicsinykét.

Szóval tavasszal voltam egy hölgynél. Mindegy is, hogy mi ő, talán még ki is nevetnél miatta (na jó, jósnő volt), de adott pár jó tanácsot. Megkérdezte, tudom-e milyen férfira vágyok. Én, aki többnyire mindig tudom a tutit, csak néztem ki a fejemből, mert hirtelen nem tudtam mit válaszolni a kérdésre. Persze van egy ideál: egy kék-zöld szemű, szőke, vékony, magas férfi (hát az ilyeneknek nehezen tudok ellenállni), de valahogy tudtam, nem erre kíváncsi, és nem is a külsőségek a lényeg. Persze a testi vonzalomhoz azért nem árt, ha elalélsz a Férfi látványától is.

Megkért, hogy ha hazamegyek, és letisztulnak bennem a gondolatok, írjak egy listát arról, milyen legyen az én nagy Ő-m. Majd írjam mellé, én milyen vagyok. (Kellett írni egy listát arról is, hogy milyen férfi tulajdonságokat nem kedvelek, ezt a listát meg el kellett égetni. Elégettem sőt a wc-n le is húztam. Biztos, ami biztos alapon).

Nem írom le a teljes listát, hosszú, és lehet, téged nem is érdekel, én meg fejből tudom.

Ha írsz egy ilyen listát, kérlek írj, akkor érdemes az élet minden területére vonatkozóan megfogalmazni, milyen legyen. Fontos! Ne felejtsd el leírni azt is, hogy legyen szabad (nem nős, nem házas), jobb nem belecsúszni egy házas emberbe, mert az borzalom.

Kértem, legyen egészséges és normális testalkatú. Többet nem kértem, mert azért időközben rájöttem, a belső értékek sokkal fontosabbak. Kértem, legyen önbizalma, szeresse önmagát és azt, amivel foglalkozik. Legyen kedves, mosolygós, humoros, okos, hogy felnézhessek rá. Legyenek gyerekei, és fogadja el az én gyerekeimet is. Érdekelje, és fogadja el, amivel én foglalkozok, és azt az életmódot, amit élek. Engem is ragadjon magával, ami ő, amit ő csinál. Tudjunk EGYÜTT csinálni dolgokat. Akarjon, szeressen és kívánjon minden pillanatban, és bírja és akarja kimutatni az érzéseit.

Sorolhatnám még, de nem teszem. Sokszor belesuttogtam az éjszakába, hogy kedvesem várlak, kérlek teremts alkalmat arra, hogy találkozzunk: észre foglak venni. Lehet, a voltak is igazak voltak, de náluk még nem voltam felkészülve, akkor még nem.

Címkék: szerelem boldogság társkeresés női dícséret férfi dícséret

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr364858745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása