Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés



Fairy – múlt

He-he-he….a sex vajon mi? A szeretsz vajon mi? Egy ígéretesnek ígérkező férfi a második randevún (és több hét levelezés után) úgy padlóra küldött ezzel a sex témával, hogy úgy kellett összekanalazni magam a földről. Nem mintha gondom lenne a sexel, de olyan lehetőséget vetett fel, ami minden romantikus álmomat szertefoszlatta.

Egyben megdöbbentett, hogy mennyire kificamodott világban élek. És mennyi ilyen van, omg, komolyan megrettentem egy pillanatra, hogy esélyem sincs társat találni már ebben az életemben.

Éppen nagyon jól éreztem magam, tényleg tökéletes volt minden. Beszélgettünk, szóba jött a sex is, hát Istenem, ez mozgatja a világot: kikerülhetetlen téma. És akkor megszólal. Ha összejönnénk, és én mással is le akarnék feküdni, akkor benne lenne. Csak azt nem tudná elviselni, ha a háta mögött kavarnék. Miért? Ha tudja, akkor jobb? De ez még semmi sem volt. Valami budapesti helyet emlegetett, ahová a régi barátnőjét is elvitte, ahol párok élveznek közösen. Szóval elmentek, a lány élvezte is, neki nem ment, csak nézte, de utána ugyan olyan jól mentek köztük a dolgok. Mondjuk, nem voltak sokáig együtt. Nem is értem, miért.

Úgy éreztem magam, mint akit leforráztak. Istenem. Már megint kit küldtél az utamba? Mit kell ebből tanulnom? Mert most tényleg nem értem. Nem én.
Csak olyan férfiakkal mentem bele találkozásba, akik – a leírtak alapján (ebből is látszik, hogy ez nem jelent semmit) – komoly kapcsolat kialakítása céljából regisztráltak az oldalra.

Azért rajtam is látszik, hogy nem vagyok egy könnyűvérű, érzelemmentes lotyó, aki eszközként tekint a testére. Ha sexpartnert akar az ember, azt úgy kell megfogalmazni, úgy állunk hozzá. De amikor egy számomra nagyon is kellemesnek tűnő férfi ezt mondja. Hááááát.

Mondanom sem kell, ez az ember azonnal kiugrott a pikszisből nálam. Éppenséggel megtarthattam volna amolyan karbantartó barátnak, de annyira elment a kedvem az egésztől.

A szerelem nálam úgy működik (márpedig arra vágyok), hogy egyszerre csak egy férfihoz tudok tartozni. Ez a dolog fekete vagy fehér, nincs átmenet, nincs ha. Eszembe sem jutna egy ilyen dolog, és ha a másik jönne elő ezzel, valszeg azonnal összeomlanék, és már nem tudnék sem hinni, sem bízni.

Egy igazi Nőnél egy ilyen felajánlás egyet jelent azzal, hogy „nem vagyok elég jó” neked. Amikor az önbizalom, a magadban és a szerelembe vetett hited elvész, onnantól meghal a kapcsolat. Ha vannak intő jelek, akkor bele se menj, mert csak sírás lesz a vége.

Pedig biztosan vannak olyan nők is, akik ezt élvezik, akik arra bátorítják a férfiakat, hogy hozakodjanak elő ilyen dolgokkal, még akkor is, ha esetleg ők a szívük mélyén nem is akarják annyira.

Szerintem egy jó társas kapcsolatban tud működni 70 évesen is a sex. Még nem próbáltam (hehe), de az biztos, hogy azon leszek, hogy ez így legyen.

Címkék: sex szerelem párkapcsolat hűség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr624735313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása