Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Madge-jelen

Gyógyulás. A gyász folyamata. Annyi lelki duma, hogy ezen meg azon át kell esni. Nem hittem benne. Baíátaim szerint a jelenlegi vadságom csak álca. Olyan jól bedumáltam magamnak, hogy jól vagyok, jól vagyok, jól vagyok, hogy magam is elhittem. Pedig nem. Éreztem, hogy valami oka csak van annak, hogy nem bírok aludni és sirni.

Már már olyan vagyok, mint  a Holiday című film Amandája, hogy sírás helyett csak nyelőcsőgörcsöt kapott. Nekem se megy, gondoltam már minden könnyem elsírtam a „szabadulásom” előtti hónapokban.

Pedig jól vagyok. Élvezem a szabadságom. Mondom is sokszor olyan, mintha nyaralnék csak időnként bejárok dolgozni is.
De tegnap éjjel történt valami. Kedvenc Woody Allen filmem se nyugtatott le. Van az az ideges feszültség, amikor csak az agyunk ideges kattogását halljuk és az az érzés, hogy jaj, jöjjön már álom a szemünkre. Nem jön. Nem nyugszik. Feszül. Fáj. Hőség. Álmatlan álmosság. Vergődés.

És az extra-barátom egyszerűen megérezte (vagy neki sem ment). Halk kopogás. Tudom, hogy nem alszol. Én meg tudom miért jöttél. Na AZT ma nem kapod meg. Nem baj, hozzád jöttem.

Keserű kifakadás részéről. Ne higgy semmiben. A mai emberek nem akarnak kapcsolatot, ha akarnak is, tuti nem hűségesek. Ne légy idealista. Szokd meg azt, hogy egyedül vagy. Szeresd magad és egyszerűen hagyd, és add fel. Társtalan leszel. Nem érdemes még reménykedni sem.

Olyan lehangoló és keserű volt, hogy azt vettem észre, hogy zokogok. Szívből, vadul. Átölelt és a karjaiban tartott, amíg meg nem nyugodtam. Megvárta, amíg elalszom, vagyis legalábbis azt hitte és hazasettenkedett. Az már túl intim lett volna, ha velem tölti szex nélküli éjszakánkat.

Ma reggel úgy ébredtem, hogy csak azért se! Nem adom fel! Inkább élek egy idealista álomban, hiszek abban, hogy valahol vár rám valaki, mint szkeptikusan és hitetlenül.



Fairy (belekotyog)
Drága Madge! Annyira éreztem ezt, amikor reggel beszéltünk, és ha tudnád, hányszor meghallgattam ezt a dalt ma korán reggel. Sírj csak babám, sírj! Aki sírni tud, annak meg van még a lelke, az tud szeretni, az él! Sokáig eltart még ez az állapot, de mindig jobb lesz, enyhül, és egyszer Te is megtalálod a békéd. Én itt leszek Veled, ahogyan Te is ott voltál és vagy most is mellettem. Igaz barátnőm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr464729167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása