Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Lusta vagy beleszar

2012.09.25. 14:44

szerző: Újralányok

Fairy

 

A volt férjem egyszer azt mondta, hogy ő olyan lusta, hogy akkor sem válna el tőlem, ha már nagyon rossz lenne a kapcsolatunk. Hát nagyot nézett, amikor én nem voltam lusta véget vetni a házasságunknak.

A férfiak egyik legnagyobb hibája a lustaságuk. A mindennapi teendőik annyira elfoglalják és lefárasztják őket, hogy szinte képtelenek a kapcsolataikkal törődni. Hajlamosak abba a hitbe ringatni magukat, hogy amit már megszereztek, abban biztosak lehetnek.

Egy nő ellenben folyamatosan tesz a kapcsolatért (kivéve ha egy őnző, karrierista maca, de én nem ilyen vagyok na :-)). Igaz, ezt meg túlzásba lehet vinni, minden estre jobb, mint a férfiak nemtörődöm, beleszarok lustasága. A nő ugyanakkor nem csak akkor lusta, ha törődni meg foglalkozni kell a kedvesével, de sokkal könnyebben pálcát tör akkor, amikor már minden csepp kicsordult. Itt vagyok példának okáért én is. Két kisgyerekkel csaptam az asztalra, és eljöttem, pedig nagyon nehéz. Persze nem panaszkodom. Teszem, amit tenni kell, mert a lustaság luxus.

Azt kívánom, hogy a férfim ne legyen rest tenni értem, akár egy figyelmes gesztussal, egy váratlan hívással (csak hallani akartam a hangod Kedves), egy akármivel, csak VALAMIVEL! Mindennap. Mert a szerelmet, egy kapcsolatot napi szinten kell ápolni. Nincs mese. Ha nem így van, könnyen kialszik, és megmérgezik a ki nem mondott kétségek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr284802105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása