Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Madge-közelmúlt

Legelső első randimon a férfi kiszáll az életemben látott legkoszosabb autóból és megdöbbenve vettem észre az ember szagát is mellé. Mert az egy dolog, hogy lyukas pólóban és tisztának nem nevezhető ruhában érkezett, de hogy még illatozott is! És nem a parfümtől. Valahogy többet nem akartam találkozni vele. 

Első személyes találkozás számomra fontos, sokat számít. Készülök rá. Mondhatni megadom a módját. 

Második első randiig el sem jutottam. Miért nem? Számos telefonos egyeztetés után sem tudtunk dűlőre jutni a helyszínt illetőleg mert minden beszélgetés lényege az volt, hol szállhatna be a kocsimba. Már teszteltem. Tudom ez gonoszság. De. Lehetetlenebbnél lehetetlenebb útvonalakat javasoltam, és ő mindig tudott lehetőséget találni arra, hogy vigyem el a randihelyszínig.

Elmaradt az első benyomás lehetősége. 

Spontán első randi. Az a bizonyos biciklis. Nem készültem. Na jó egy kicsit. Valószínűtlenül fantasztikus első randi volt. 

Extra-barát első randi. Illatosan. ápoltan, rendesen felöltözve. Kezébe pezsgő és ropi. Az utóbbira azóta rászoktam. Kapcsolatunk töretlen, első alkalommal lefektetett szabályok szerint éljük meg. A kivétel. 

Tökéletes első randi. Álmaim férfija. Vonzó, ápolt, jól öltözött. Hamarabb érkezik. Izgul tényleg eljövök-e. Kopaszi gát, ezüst Holdhíd a Dunán, romantika a köveken a vizet nézve. Kell ennél több?

Szóval első randik. Mennyire fontos az első pillanat? Lehet át kéne értékelnem a fontosságát? Mert a legjobb a legtökéletesebb első randiknak is csak minimális folytatása volt. Legyen a folytatás fontosabb? Az, amit az első találkozás után élünk és tapasztalunk meg? Mert az első randi sokaknál csak porcukor? Édes és beetetős?  

Fairy - Madge, remélem nem bánod, ha ezt a dalt csatolom ide?!  Az első szerelem, az első randi....én még emlékszem rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr274745513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása