Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés



Újrakezdeni csak tiszta lappal, tiszta lélekkel, és fejjel lehet. Még ha sokan tudják is ezt, a félelem, ami rabságban tart bennünket nem engedi, hogy letisztítsuk a gondolatainkat, a vágyainkat. Folyton meg akarunk felelni valaminek, másoknak, és közben elfelejtünk saját magunkra figyelni. Közben egyre keserűbb a szájíz, és krákogunk, de csak nem akaródzik kiköpni azt a gennyes trutyit, ami letapadt ott bent.

Sokáig féltem. Hú. Úgy mindentől. Attól, hogy ha ezt vagy azt megtenném, mit lépnének rá mások. Attól, hogy nem tudnám megtenni azt a bizonyosat. Én. Egyedül. Féltem, hogy ha felvállalom magam, akkor elvesztem mások figyelmét vagy éppen szeretetét.

Eközben elfelejtettem a legfontosabbat: szeretni önmagamat. Mélységes bánatot éreztem, majd hirtelen, váratlanul, gigász erővel tört fel belőlem: NEM, ezt nem akarom.

Az első és legfélelmetesebb felismerés az volt, hogy majd mindent hátra kell hagynom. Nem vihetek magammal semmit és senkit, amik, és akik ebbe a mély apátiába taszítottak. És megtettem. És ha hiszed, ha nem, azokért a dolgokért egy könnycseppet sem hullattam egy percig sem. Megkönnyebbültem.

Majd egy ideig azzal voltam elfoglalva, hogy jó mélyen a lelkembe ássak, és előkotorjak minden olyan emléket, amik odáig vezettek, hogy szép lassan elfelejtsem szeretni magam. Szép lassan elkezdtem mosolyogni. Kivirultam és megszépültem a szó valós értelmében.

Már-már azt hittem, hogy minden sínen van, de most rá kellett jönnöm, hogy a párkeresési „stratégiáim” sem működtek. Megint csak elvárásokhoz kötöttem ezt is, és ez így egyszerűen nem működhetett.

Egy ideje már éreztem, hogy ez a műfaj nem áll jól nekem. Ráadásul minden szerencsétlenkedést óriási kudarcnak éltem meg. És megint csak magamban kerestem a hibát.
Fairy! El kell felejtened az etalonokat, az elvárásokat, teljesen másképp kell ehhez is hozzáállnod. DOBK KI a rossz beidegződéseket, légy végre önmagad, és hallgass végre a szívedre és a megérzéseidre. Hiszen sosem csaptak még be. Engedd el magad Kedves, és most csináld másképp. Jobban. Szívből. Úgy igazán.


Imádom ezt a dalt, meg azt is aki küldte.

Címkék: félelem boldogság társkeresés szeretetlenség énkeresés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr364741864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása