Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Csókok, mint kamaszon

2012.08.24. 10:33

szerző: Újralányok



Madge - közelmúlt

Randi. Biciklivel. Meg persze a bicikli tulajával. Vonz a pasi, de tudom, nem az én emberem. Nem akarom, nem az én „műfajom”, mégis találkozom vele. Suhanunk. Vigyorgunk. Beszélgetünk. Van az a bizonyos vibrálás: valami ma fog történni.

Aztán a csodás napsütést leváltja a ború. Mit ború? Vérbeli felhőszakadás. Olyan, amikor négy irányból egyszerre fúj, esik. Közben hatalmasakat villámlik és ijesztően dörög. Egy perc alatt sötét lett és hideg. A tető, ami alá behúzódtunk, már nem véd semennyire. Fázom. Félek.

Hirtelen kivágódik a közelünkben egy lépcsőházi ajtó. Megfogja a kezem, és már ránt is befelé a védett helyre. Bőrig áztam, vizes minden rajtam, didergek. Félhomály az a bizonyos kipárolgás. Egymás szemébe nézés, egyre kapkodóbb lélegzet, dobogó szívek.

Törvényszerűen egymás karjaiba omlottunk. Bámulatos, csodálatos és minden királylány számára megfelelően romantikus. Csókcsata. Semmi több, csak kényeztetés. Finoman. Vadul. Szenvedélyesen. Álomszerűen.

A sors kegyeltje vagyok. Köszönöm.



(Fairy – Madge! Találtam neked hozzá zenét is!)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr444729199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása