Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés



Fairy – jelen

Augusztus 20. este van. Magde-el egész nap csavarogtunk. Szólóban, pedig rezegnek körülöttünk a férfiak.

Kb. 2 hete rám írt a Vonalon egy lehetséges Valaki, aki érdekelhet. Édes levélváltások. Aztán elment 8 napra nyaralni. Vártam. Leépítettem minden más érdeklődőt körülöttem. Hiába írja a randizás nagy könyve, hogy rezegj egyszerre több vonalon, én erre képtelen vagyok.
Szóval. Hazaért. Sms azonnal, amikor hazaért: hazajöttem. Este megvolt az első randi is. Édes kis Angyal. Nem egy Don Juan, de nekem bejön. Pár fokkal szebb, az ördögnél, szóval nem is számít. Klassz volt az első randi. Aztán. Aztán semmi. Madge már többször mondta: Fairy, nyugtával dicsérd. Jah, mondani én is tudom. Végül is megbeszéltünk egy vasárnapi randit. A többit csak sms üzenetekben idézem.

Vasárnap délután.
Fairy: Visszajöttem Pestre.
3 óra múlva:
Potenciális: Én meg ezmegazon motorozok.
Fairy: Jó motorozást (közben azt gondolom, robbanna le a motorod, mi az már, hogy motorozol.)
Potenciális 2-3 óra múlva: És te mit jót csinálsz?
Fairy: Szépítkezek. Miért? Ne?!
Potenciális 1 nap múlva (mondom 1 nap): Mucsajröcsögén (nem is ott, de mindegy) aranyos kis folk fesztivál van.

Na ez volt a pont, amikor kiakadtam. MIVAAAAAN? Teljesen elkönyveltem magamban, hogy ennyi. Pont. Róla nem hallok már többet. Most komolyan. Egy ilyen üzenetre mit lehet válaszolni? Megjegyzem, nagyon komoly a férfi, nem egy suhanc típus. De ez kivágta a biztosítékot. Ez az a pont, amikor már azt sem tudom, fiú vagyok-e vagy lány. Legszívesebben kikérném magamnak, és toporzékolnék. De hát érdekel. És valamikor Valaki azt mondta, hogy egy ismerkedés elején lehetnek kezdeti kalibrációs nehézségek. Így vettem egy nagy levegőt, és persze vártam pár órát, majd jött a válasz.

Faity: Klassz. Nekem is jól telik a napom.

Aztán jött a tűzijáték. Olyan megható volt, gyönyörű. Végig énekeltük, könnyeztem, boldognak éreztem magam, és úgy éreztem, írnom kell neki. A többit nem írom már le. Legyen annyi elég, hogy mosolyra húztam végül a szám. Persze itt lebeg a szemem előtt Madge figyelmeztetése: nyugtával.

A randizás egyik legnagyobb feladata, főleg ebben a korban már a türelem, és önfegyelem elsajátítása. A számolj el tízig, ha valóban érdekel, itt erősen játszik. Nem tudhatom, Ő mire gondol, mit agyal. Csak a saját parámmal kell megférnem, jó esetben feltalálnom magam olyan dolgokkal, amik pozitív energiákkal töltenek fel.

És a folk fesztiválon maximum mosolyogni kell, persze akkor, abban a pillanatban ez nagyon másként jön le. Őszntén…..na jó, ez egy őszinte blog. Rémesen sértett voltam, és vagyok is, de egyelőre még érdekel.

Címkék: randi hopp kopp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr124722341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása