Újralányok

Én keresés. Boldogság keresés. Randizások. Hoppok és koppok. Őszintén. Két Újralány tollából. Két különböző stílus, életkor, motiváció. Zene.

Friss topikok

  • Lujzi75: @Újralányok: Gyógyulj meg a hétvégére, és jó meditálást neked! Várom a tapasztalatokat és ha lesz,... (2012.10.03. 14:09) Tarst ki...
  • Lujzi75: @Újralányok: ... Egyébként ez a dal szólt 17 éve az esküvőnkön... (2012.10.03. 11:28) Menekülés

Békaperspektíva :-)

2012.08.25. 16:37

szerző: Újralányok

Kedves gyerekek! Tudjátok, mi lesz az ebihalból. Béka. És a békából? Hááááááááát, királyfi az biztosan nem!!!!

Ki mit igér pusziért? Ahhoz nincs közöd, ilyet és sosem ígérhettem, az az öcsém vót........

Szóval. Khmmm......egy időben, amikor gallyra futottak a randik, gyakran hallgattam ezt a számot. Cukker bébi, én baby...aztán eszembe jutott, hogy valamikor fiatal csaj koromban képes voltam így "kidobni" azokat a srácokat, akik hülyére próbáltak venni. Az utóbbi időben nem voltam ennyire tökös, de egyre nagyobb a szám, és bátorodok. (Fairy)

Címkék: társkeresés csalódás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujralanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr584731435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása